Veřejná sbírka

Veřejná sbírka

Bezpečné Rakovnicko

logo

Program výstav v muzeu

Tlestský poklad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Aktuální počasí

Počasí dnes:

24. 7. 2021

skoroj

Bude jasno až skoro jasno, odpoledne přechodně až polojasno. Denní teploty 26 až 30°C. Noční teploty 18 až 14°C.

Obsah

Požadované podklady

Provoz kontaktního místa:

Kde? - Městský úřad Jesenice, Mírové nám. 368, 270 33 Jesenice, kancelář paní Merklové v 1. patře naproti schodům.

Kdy? – Každé pondělí a středu od 13.00 do 17.00 hodin od 16. září do 25. září 2013 (4 sběrové dny)

Kontaktní osoba – Linda Fialová, 739 201 267, fialova@ecentre.cz

Co?

Podklady potřebné pro zařazení do e-aukce

  1. Kopie smlouvy o sdružených dodávkách elektrické energie a zemního plynu (pokud občan obojí chce soutěžit a samozřejmě pakliže obě komodity odebírá) včetně případných dodatků a všeobecných obchodních podmínek za každé odběrné místo (nemusí být jen v rámci Jesenice a okolí),
  2. Kopie ročního vyúčtování  včetně detailního rozpisu spotřeby (druhý list ve vyúčtování) a aktuálního rozpisu záloh opět za každé odběrné místo + informace o způsobu placení záloh (pokud např. sipem, tak i číslo tohoto spojovacího čísla, to samé i v případě placení záloh převodem či inkasem, poté je třeba uvést i číslo účtu),
  3. Podepsaná smlouva mezi eCENTRE a klientem (najdete ji na webových stránkách MěÚ Jesenice a na kontaktním místě u paní Merklové)

Pozn.: Smlouva je standardizovaný formulář společnosti eCENTRE. V případě zájmu soutěžit i další komodity uvedené ve smlouvě (PHM, telekomunikace), můžete i tyto zaškrtnout – k ničemu Vás to nezavazuje, jen v případě vyhlášení e-aukce na tyto komodity Vás společnost eCENTRE osloví s výzvou k předání podkladů, budete-li mít zájem se zúčastnit.

Jak?

Způsob předání podkladů

  • osobně na kontaktním místě (kopie dokumentů v tištěné podobě),
  • zasláním kopií dokumentů v tištěné podobě na adresu eCENTRE, a. s., Linda Fialová, Jankovcova 1595/14, 170 00 Praha 7. Obálku s podklady označte „Domácnosti města Jesenice“.

Žádáme občany, kteří se chtějí do e-aukce zapojit, aby své podklady předali co nejdříve, aby bylo možné zkontrolovat úplnost předaných dat. Dne 25. září 2013 bude sběr dat definitivně uzavřen.

Termín samotné e-aukce: konec října 2013 (předpokládaný termín 30. 10. 2013). Změna termínu vyhrazena. O termínu e-aukce budou občané města informováni na webových stránkách a v Jesenickém občasníku. Následně pak budou pro občany na kontaktním místě připraveny k podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem. Změnu dodavatele administrativně v plném rozsahu zajišťuje  eCENTRE společně s vítězným dodavatelem.